Cel stanowiska
Do naszego sklepu w Lesznie poszukujemy najlepszego w swojej klasie kierownika sklepu, który pomoże nam szerzyć uwielbianą i wspaniałą obsługę klientów Rituals.
Aby upewnić się, że każdy klient zostanie obsłużony na najwyższym poziomie i w pełni doświadczy naszej niezwykłej marki. Te cele możesz osiągnąć, stając się ostatecznym „liderem dającym przykład innym”. Prowadzisz rozmowę o prezentacji sklepu. Wzmacniasz swój zespół, aby wspólnie osiągnąć doskonałość w obsłudze klienta. Ty napędzasz ich rozwój i tworzysz atmosferę, w której nawet małe sukcesy są celebrowane w zespole.
Twoje zadania
· Starasz się osiągać najlepsze wyniki i realizować cele w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.
· Inspirujesz i angażujesz swoich kolegów, stając się ich ulubionym wzorem do naśladowania.
· Zapewniasz, że obsługa przebiega płynnie, wydajnie i zgodnie z DNA Rituals.
· Optymalizujesz poziomy produktywności i odpowiadasz za personel sklepu.
· Raportujesz do Area Managera i współpracujesz z działami HR i Retail koordynatorami.
Jako Kierownik Sklepu przekazujesz zdrową dawkę obsesji na punkcie klientów swojemu zespołowi profesjonalistów w sprzedaży. W jaki sposób zespół może przenieść obsługę klienta na wyższy poziom? A co dalej? Jakie działania i sposoby pracy pozwalają zespołowi spełniać lub przekraczać ambicje i cele sklepu? We współpracy z Area Managerem, któremu podlegasz, opracowujesz sposoby na zwiększenie sprzedaży, poprawę wyników KPI i zwiększenie świadomości marki. Dajesz przykład i wprowadzasz poczucie współodpowiedzialności w zespole. Sukcesy świętuj, a porażki wykorzystuj jako doświadczenia edukacyjne, które inspirują zespół do ciągłego rozwoju i doskonalenia.
Mówiąc o ciągłym doskonaleniu: Twoim zadaniem jest stworzenie stymulującego środowiska uczenia się, w którym normą jest konstruktywna informacja zwrotna. Przekładasz cele na ambitne, ale osiągalne wyzwania i zachęcasz członków zespołu, aby zamienili „sprzedaż” w niesamowity rytuał. Krótko mówiąc, trenujesz, inspirujesz i wzmacniasz zespół zawsze i wszędzie, gdzie możesz. Spotkania zespołu? Ty je organizujesz. Rozmowy jeden na jeden, które budują zaufanie i rozwijają osobiste więzi? Ponadto szerzysz filozofię rytuałów i upewniasz się, że nasze zasady (np. wskazówki dotyczące stylizacji) i sposoby pracy (np. rytuały sklepowe i ceremonia sprzedaży) są rozumiane, kochane i przestrzegane. Odpowiadasz również za jakość procesów administracyjnych zaplecza Twojej lokalizacji (bez nich nie możemy żyć), zarządzanie zasobami i personelem.
Wymagania
· Wykształcenie zawodowe, oparte na ponad 3-letnim doświadczeniu w kierowaniu zespołem.
· Przynajmniej część tego doświadczenia dotyczy coachingu zespołów sprzedaży detalicznej, sprzedaży i/lub hotelarstwa.
· Gdyby media społecznościowe jeszcze nie istniały, wymyśliłbyś je. Oto jak bardzo lubisz się dzielić!
· Masz doskonałe umiejętności obsługi klienta i sprzedaży, a także potrafisz inspirować tymi umiejętnościami innych.
· Jesteś zorientowany na wyniki (cele są Twoimi przyjaciółmi), zwracasz uwagę na szczegóły (nie umknie Ci żadna luźna zakrętka ani pusta próbka produktu) i jesteś mistrzem organizacji.
· Masz umiejętności podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
· Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
· Co najważniejsze: jesteś typem menedżera ludzi, którym współpracownicy mogą się chwalić; pracowity, inspirujący, angażujący i empatyczny.
Oferujemy
Rituals oferuje zróżnicowane stanowisko (pełny etat) w młodym zespole z entuzjastycznymi współpracownikami. Oferowane wynagrodzenie jest zgodne z warunkami rynkowymi, a Ty otrzymujesz możliwość pełnego wykorzystania swoich talentów. Organizacja oferuje ambitne i przyjemne międzynarodowe środowisko pracy.
Nasz Rituals
„Nie jesteśmy tutaj, aby sprzedawać ci piękno; jesteśmy tutaj, abyś czuł się dobrze”. Raymond Cloosterman, CEO Rituals.
Naszą ambicją jest zrównoważony rozwój i stanie się numerem jeden wśród luksusowych marek kosmetycznych na świecie. Do tego potrzebujemy pełnych pasji, energicznych, ambitnych i zmotywowanych ludzi, którzy pomogą nam osiągnąć założone cele. Może się to wydawać paradoksem, ale w naszej firmie znaczenie i wydajność uzupełniają się jak yin i yang. Po otwarciu pierwszego sklepu na amsterdamskiej Kalverstraat w 2000 roku nastąpiły otwarcia w tętniących życiem miastach, takich jak Londyn, Madryt, Antwerpia, Paryż, Lizbona, Berlin, Sztokholm, Dubaj i Nowy Jork. Mamy ponad 1000 sklepów, ponad 2150 sklepów typu shop-in-shop i 4 City Spa w 29 krajach na całym świecie. Widzieliśmy szybką ekspansję w miejscach sprzedaży bezcłowych, linii lotniczych, statków wycieczkowych i promów, a także hoteli. Posiadamy również sklepy bezcłowe na ponad 140 luksusowych statkach wycieczkowych, na niektórych głównych lotniskach na całym świecie i 10 liniach lotniczych.
Zaintersowana/y?
Kwalifikacje są dla nas bardzo ważne, aby znaleźć odpowiedniego kandydata. Jeśli jesteś zainteresowana/y lub Twoje umiejętności i doświadczenie pasują do powyższego profilu, czekamy na Twoją aplikację!
Aplikuj: https://smrtr.io/dP5k7